سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

افشاردوست:شهداب بازی سختی مقابل ژاپنی ها دارد|

  • کد خبر: ۱۰۹۲۹۶
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
افشاردوست:شهداب بازی سختی مقابل ژاپنی ها دارد|
عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا رقابت سانتوری و مقاومت شهداب یزد را مسابقه‌ای سخت دانست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمود افشاردوست در تحلیل مرحله گروهی مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: با پایان مرحله گروهی، چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. پیکان و شهداب از ایران و سانتوری ژاپن و تاراز قزاقستان چهار تیمی بودند که برای جایگاه‌های اول تا چهارم جدول رقابت خواهند کرد. البته از پیش هم کارشناسان همین پیش بینی را داشتند. این تیم‌ها در مرحله گروهی متمایزتر از باقی تیم‌ها بازی کرده و به لحاظ فنی سطح بهتری را ارائه کردند.
این مدرس جهانی والیبال با اشاره به بازی پیکان برابر قزاقستان تصریح کرد: تیم تاراز چیزی برای از دست دادن ندارد و مسلما به صورت انتحاری، با ریسک بالا و بدون استرس بازی خواهد کرد و اگر نتیجه را واگذار کند می‌داند در کنار جمعی از بهترین‌های والیبال بازی کرده پس سرزنش نمی‌شود به همین دلیل با خیال راحت بازی خواهد کرد.
وی افزود: تاراز گوشه‌هایی از والیبال روسیه را در خود دارد. دفاع تیم وقتی شکل می‌گیرد دفاع خوبی است و در حمله و دریافت در مجموع خوب عمل می‌کند. اما سطح والیبال تاراز به تیم پیکان نمی‌رسد. این تیم ایرانی بسیار بهتر بازی می‌کند. حمله کننده، پاسور و دفاع وسط‌های خوبی دارد به همین دلیل تاراز حریف تیم پیکان نمی‌شود به شرطی که این نماینده ایران با تمام توان روحی و روانی وارد زمین شود و خودش را از پیش برنده نبیند.
دبیرکل اسبق فدراسیون والیبال درخصوص بازی شهداب مقابل سانتوری هم گفت: مقاومت شهداب یزد برابر ژاپن بازی سختی در پیش دارد. شهدابی‌ها باید با تمام توان بازی کنند تا بتوانند برنده مسابقه باشند. ژاپنی‌ها معمولا در والیبال تا آخرین لحظه می‌جنگند و به هیچ وجه تیم از هم نمی‌پاشد. سانتوری با توپ‌گیری زیاد امان تیم مقابل را می‌گیرد.
وی ادامه داد: سانتوری در بخش حمایت‌ها از مهاجم خیلی خوب کار می‌کند و باید دفاع تیم مقابل بسیار قوی باشد که از پس حمله‌های ژاپنی‌ها برآید. به هر حال بازیکنان این تیم بی تجربه نیستند و پاسور و دریافت خوبی دارند. شهداب باید سرویس‌های خوب با ریسک بالا بزند و با حوصله بازی کند. ژاپنی‌ها خوب سرویس می‌زنند و دریافت کننده‌های تیم شهداب باید خوب توپ را به پاسور برسانند که بتوانند با تک دفاع حمله کنند و امتیاز بگیرند.
عضو کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با تاکید بر این که تیم شهداب باید در کار توپ گیری داخل میدان و هماهنگی میان دفاع روی تور و دفاع میدان خوب عمل کند، بیان کرد: سانتوری موزریسکی را دارد یک بازیکن قدرتمند که با دفاع به سختی می‌توان مقابلش ایستاد. البته این تیم به تازگی در لیگ ژاپن بازی کرده و ممکن است خستگی لیگ در تنشان باشد.
افشاردوست با بیان این که هر دو رقابت مرحله نیمه نهایی مسابقات هیجان انگیزی خواهند بود، گفت: شهداب بازیکنان خوبی، چون سیمون، پرین و دونوان و بازیکنان ایرانی، چون مهدوی را دارد و مجموعه کاملی است. امیدوارم شاهد یک فینال کاملا ایرانی باشیم.
عضو کمیته کنترل مسابقات تهران برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا را تا این مرحله بدون مشکل دانست و توضیح داد: در بحث برگزاری هیچ مشکلی تا به حال نبوده و هماهنگی خوبی میان کمیته کنترل و اجرایی شکل گرفته است. کار‌ها به روال خود انجام می‌شود. در بحث داوری قصد ورود ندارم، اما طبق گپ‌هایی که با دوستانی، چون شاهمیری زدم همه چیز در بخش داوری خوب پیش رفته و پیکان میزبان خوبی در همه زمینه‌ها از جمله اسکان و سالن و … بوده است.
وی ادامه داد: فدراسیون والیبال ایران باتجربه است و در تمام این سال‌ها میزبانی‌های بسیاری داشته از جمله قهرمانی جهانی جوانان، نوجوانان، لیگ جهانی و … به همین دلیل از پیش هم پیش‌بینی می‌شد که مشکلی در برگزاری وجود نداشته نباشد. امیدوارم بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال هم در سلامت کامل انجام شده و شاهد بازی‌های خوبی به لحاظ کیفی در حوزه والیبال باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->